Varebeskrivelse
[xlmodel]-[brugerdefineret]-[54118]
[xlmodel]-[photo]-[0000]
[xlmodel]-[brugerdefineret]-[54103]
betaling
1) Rettidig betaling af ordrer, Når vi leverer dine varer, vil vi sende dig en smuk gave med dig
2).Import afgifter, skatter og gebyrer er ikke inkluderet i prisen for varer eller transport omkostninger, og disse omkostninger afholdes af køber.
3).Kontakt toldmyndighederne i dit land, før du køber for at bestemme, hvor meget disse ekstra gebyrer er
4).Vi vil skib i henhold til den adresse, du gav os, så giv os den korrekte adresse.
forsendelse
1).Eneste skib efter bekræftelse af betaling.
2).Generelt, leveringstiden af logistik, økonomi-klasse, der matcher din tilsvarende beløb gennem din ordre er normalt omkring 60 dage.Leveringstiden af den simple klasse og standard klasse logistik er normalt omkring 45 dage.Leveringstiden kan være relativt forsinket
3).Hvis du er i akut behov for varer, bedes du kontakte os og vælger den hurtige levering metode, sådan som den Globale www.phyto.dk bekymre dig-gratis logistik-standard EMS www.phyto.dk bekymre dig-gratis logistik-prioritet, og betale mere for ekstra forsendelsesomkostninger.
4).Nogle gange kan leveringstiden blive forsinket på grund af strenge toldkontrol eller vejr spørgsmål, skal du være tålmodig.Din handel rettigheder, ikke vil modtage nogen tab
rabat.
Vi leverer flere rabatter for store ordrer, hvis du er interesseret i at købe flere varer, eller et stort antal, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.Kundeservice vil være glade for at besvare eventuelle spørgsmål til dig
Politik for refundering
1).Hvis varen er defekt, bedes du underrette os inden for 3 dage efter levering.
2).Køber bærer alle transport omkostninger.Vores forsendelse omkostninger omfatter lastning og losning, afgifter, emballage og andre relaterede udgifter.
3).Alle varer skal returneres i deres oprindelige tilstand, for at være berettiget til en refusion eller ombytning af varer.
Feedback
Din feedback er afgørende for at vores forretningsudvikling, og vi oprigtigt opfordre dig til at forlade os fem stjerner af positiv feedback på grundlag af tilfredshed med vores varer og tjenesteydelser.Efter at have forladt kommentarer og evalueringer, kan du kontakte kundeservice for at få uventede overraskelser.Desværre, hvis du planlægger at give os, med neutral / negativ feedback, og vores dårligt køb erfaring, er du velkommen til at kontakte os for at fjerne din utilfredshed og Løse problemet.
advarsel
Hvis du har spørgsmål før du køber, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.Vores kundeservice vil besvare dine spørgsmål inden for 24 timer, men på grund af den forskellige tid, hjemme og i udlandet, kan du angive den rækkefølge, oplysninger eller for de problemer, der er i produktet , God kommunikation vil undgå at din utilfredshed.